خرید عمده عینک طبی ۲۰۱۹

خرید عمده انواع عینک های طبی مردانه و زنانه مدل ۲۰۱۹، در فروشگاه اینترنتی iran-optic، فروشگاه تخصصی عینک، با ارزان ترین قیمت ها و بصورت کاملا مستقیم میسر می باشد.

فروشگاه اینترنتی iran-optic، بصورت تخصصی در زمینه عرضه عینک های طبی و آفتابی فعالیت داشته و طیف بسیار گسترده ای از مدل ها را ارائه می کند.

عینک سازی ها، بینایی سنجی ها، اپتومتریست ها و تامین کنندگان عینک، می توانند فریم های طبی مد نظر خود را با مناسب ترین قیمت ها از طریق فروشگاه iran-optic با ارزان ترین قیمت ها تهیه نمایند.

فریم های طبی ارائه شده توسط فروشگاه iran-optic، کیفیت های مختلفی داشته و از مدل های بسیار متنوعی برخوردارند. این فریم های طبی در ۴ دسته کپی، های کپی، های کوالیتی و اورجینال دسته بندی می شوند.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم، جنس این فریم های طبی است. دسته اول فریم های فلزی هستند که از آلومینیوم، تیتانیوم و دیگر فلزات ساخته شده اند. دسته دوم فریم های کائوچویی اند که در سه نوع پلاستیکی، استات و یولتم موجود می باشند. از دیگر فریم ها نیز می توان به فریم های چوبی و فریم های ترکیبی کائوچو-فلزی اشاره کرد.

فریم های طبی موجود در فروشگاه iran-optic، از چندین نقطه مختلف وارد کشور شده و از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. از مدل های موجود می توان به فریم های طبی بیس دار، خلبانی، گرد، مربعی، مستطیلی، بیضی و نیم فریم اشاره کرد.

قیمت این عینک های طبی با توجه به کیفیتی که دارند از نرخ پایین تا بالا دسته شده اند. تیم iran-optic همواره در تلاش بوده است با حذف واسطه ها و عرضه مستقیم عینک، قیمت نهایی محصولات خود را برای مشتریان کاهش دهد.

اگر شما نیز قصد تهیه عینک های طبی و آفتابی در تعداد عمده را دارید، می توانید از طریق پل های ارتباطی وبسایت با کارشناسان فروش فروشگاه تماس حاصل کرده و از تخفیف ها و روش تهیه محصولات مطلع شوید.

فروش عمده جدیدترین عینک های دودی

خرید عمده عینک ریبن اورجینال


جهت تهیه ی انواع عینک های طبی و آفتابی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده اند.پر کردن این فیلد ضروری است *