عمده فروشی عینک زنانه در شیراز

عمده فروشی انواع عینک های طبی و آفتابی زنانه در شیراز با مناسب ترین قیمت ها انجام می شود. فروشگاه عینک iran-optic جدیدترین مدل ها را بصورت مستقیم و بی واسطه به فروش می رساند.

عمده فروشی عینک های زنانه شیراز

iran-optic یک فروشگاه تخصصی است که در زمینه عرضه عمده عینک های طبی و آفتابی فعالیت داشته و طیف متنوع و گسترده ای را بصورت مستقیم ارائه می نماید.

فروشگاه تخصصی iran-optic، از نقاط مختلف واردات محصولات خود را، بصورت ماهانه انجام می دهد که سبب تنوع بالای محصولات عرضه شده می شود.

عینک های عرضه شده توسط فروشگاه iran-optic، در کیفیت های مختلفی عرضه می شوند. این عینک ها در ۴ دسته کپی، های کپی، های کوالیتی و اورجینال تقسیم بندی می شوند.

این عینک ها از جنس فلز، آلومینیوم، تیتانیوم، کائوچو، پلاستیک، استات و ترکیبی بوده و در مدل های خلبانی، مستطیلی، گرد، گربه ای، بیضی، ویفر، بیس دار و دیگر مدل ها موجود هستند.

عینک های ورزشی عرضه شده نیز در انواع عینک های شنا، دوچرخه سواری، کوهنوردی، اسکی، موتور سواری، تنیس، بدمینتون، ورزش های ساحلی و غیره تقسیم بندی شده اند.

تیم iran-optic در تلاش است تا با حذف واسطه ها و دلالان، محصولات خود را بصورت کاملا مستقیم و با ارزان ترین قیمت های ممکن به دست مشتری برساند.

به منظور اطلاع از تخفیف ها و پیشنهاد های ویژه فروش عمده فروشگاه iran-optic می توانید از طریق پل های ارتباطی وبسایت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

عمده فروشی عینک های زنانه دبی

عمده فروشی عینک های زنانه چین


جهت تهیه ی انواع عینک های طبی و آفتابی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده اند.پر کردن این فیلد ضروری است *