عمده فروشی عینک مردانه اصفهان

عمده فروشی انواع عینک های آفتابی و طبی مردانه، با ارزان ترین قیمت ها در اصفهان انجام می شود. وبسایت فروش عمده عینک iran-optic جدیدترین مدل ها را عرضه می کند.

فروش عمده عینک های مردانه در اصفهان

iran-optic، فروشگاه تخصصی عینک است که انواع عینک های طبی و آفتابی را بصورت عمده و جزیی و با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رساند.

عینک های عرضه شده توسط فروشگاه iran-optic، از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و مدل های مد روز و جدید در تعداد بالا ارائه می شوند.

از جمله عینک های عرضه شده می توان به انواع مدل های آفتابی، فریم های طبی، عینک های ورزشی، عینک های مخصوص کامپیوتر و مدل های مختلف عدسی اشاره کرد.

محصولات موجود در وبسایت فروش عینک iran-optic در کیفیت های مختلفی ارائه شده که در ۴ دسته کپی، های کپی، های کوالیتی و اورجینال تقسیم بندی می شوند.

فریم های طبی عرضه شده نیز از مدل ها و طرح های بسیار متنوعی برخوردارند. این فریم های طبی در مدل های بیس دار، خلبانی، ویفری، مستطیلی، دایره ای، بیضی و گربه ای عرضه می شوند.

فریم های طبی موجود از جنس فلز، آلومینیوم، تیتانیوم، کائوچو، پلاستیک، استات و یوتلم تقسیم بندی شده و به فروش می رسند.

محصولات فروشگاه iran-optic بصورت کاملا مستقیم عرضه شده و هیچ نوع واسطه ای در این چرخه خرید و فروش وجود ندارد که سبب کاهش قیمت نهایی برای مشتری می شود.

همچنین موسسات و عینک سازی هایی که مدل های خاص مد نظرشان است می توانند با کارشناس فروش فروشگاه تماس حاصل کرده و عینک را در تعداد عمده تهیه نمایند.

فروش عمده عینک در تهران ۲۰۱۹

فروش عمده عینک بانه ۲۰۱۹


جهت تهیه ی انواع عینک های طبی و آفتابی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده اند.پر کردن این فیلد ضروری است *